Sa lupti sau sa nu lupti?

To fight, or not to fight?
That is a good question.
Exista o mare diferenta intre un trai ce are la bază convingerea că viata este o lupta si unul ce are la bază convingerea că viata este un moment în care experimentezi o formă fizică și care cere sa acționezi hotărât uneori.
În prima varianta, chiar dacă obții rezultate, pastrezi tensiune în interior.
În cea de a doua, lupta este o simplă acțiune ceruta de forma in care evoluează viata si poti simti acceptare, compasiune, liniște și armonie.
Dacă e momentul sa lupți ar fi bine ca mai intai sa faci pace in interior.

 

Mindfulness Games

Te astept din nou in Gradina Japoneza ( Herastrau), joi, 31 august, de la orele 19:00,  pentru a te bucura de regasirea echilibrului, a frumosului si a utilului prin intermediul practicii mindfulness.

Beneficiile practicarii mindfulness:
Printre beneficiile practicarii acestei tehnici se pot enumera: diminuarea autocritcii, cresterea increderii in sine, imbunatatirea flexibilitatii, a concentrarii si a creativitatii, diminuarea anxietatii sociale, imbunatatirea claritatii mentale, imbunatatirea inteligentei emotionale, imbunatatirea abilitatii de a relationa cu ceilalti si cu tine insati/ insuti cu blandete, acceptare si compasiune.

Info:
Intalirile sunt atat pentru incepatori cat si pentru cei ce au gustat din aceasta practica. Este util sa va aduceti un izopren pentru ca vom sta pe iarba si sa ajungeti cu 10 minute mai devreme pentru a putea incepe la timp.
Pret : 25 lei/pers/workshop
Durata: 2 ore, incepand de la 19.
Loc: Herastrau – Gradina Japoneza.
Numar maxim de locuri este de 16. E nevoie sa iti rezervi locul cu sms la 0721280362 sau mail la alexpreda0001@gmail.com.  Mesajul trebuie sa contina data la care vrei sa participi si numele intreg.

Suficient de intim

Astazi nu voi scrie nimic- nimic din care sa poti invata ceva. Imi voi lua timp pentru a observa pe unde sunt si ce fac, ce ma bucura si ce ma intristeaza, ce ma face sa astept si ce ma ajuta sa experimentez ziua suficient de simplu si direct incat dorinta de a fi in alt moment/loc sa nu aiba suficiente resurse pentru a se naste… O voi face fiind suficient de intim cu mine incat sa nu am teama sa ma expun in fata cuiva, suficient de intim incat daca as vrea, as putea asterne public gandurile mele , negru pe alb.
Am sa ma privesc pe mine asa cum as privi pe altcineva pentru prima data, ,ca si cum nu as sti nimic, proaspat… si aflu ca sunt viu si ca voi fi in forma asta pentru un timp… fara drama, fara entuziasm- e vorba de ceva diferit.
Se lasa linistea. Nimic de spus pentru a fi invatat.
🙂

Meditatia zambetului interior

Ideea principala a acestei practici este aceea de a-ti oferi timp pentru a activa propria energie blanda-iubitoare si a o directiona catre organele principale si chiar catre intregul corp fizic. Aceasta va ajuta atat la diminuarea tensiunilor emotionale cat si a celor fizice.
Exercitiul este simplu dureaza 10 minute  se poate face in orice moment al zilei insa este recomandat in special dimineata sau seara. In cazul in care nu te simti confortabil este in regula sa te opresti.
Este bine de stiut ca nu exista un mod ‘corect’ de a te simti pe parcursul exercitiului.  Este folositor sa ai multumire , oricare ar fi modul in care iti iese exercitiul. Acceptarea aduce relaxare.

 

Prima invitatie la A7TV- Despre a gati, a manca constient si nu numai…

                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Prima emisiune TV la care am participat…

Elena Banciu ‘m-a luat la intrebari’ despre starea pe care ar fi bine sa o avem atunci cand gatim/mancam.

Vizionare placuta!

Prima parte:

Posted by A7TV on 21 Iunie 2017

 

A doua parte:

Posted by A7TV on 22 Iunie 2017

 

A treia parte:

Posted by A7TV on 26 Iunie 2017