Mindfulness Pentru Echilibrul Tau

Ce înseamnă mindfulness?

Mulţi dintre noi căutăm o transformare personală şi echilibru. Unul dintre răspunsurile eficiente la aceste căutări este tehnica de meditaţie mindfulness. Indiferent că este vorba despre stres, insomnie, depresie sau anxietate, practica mindfulness are un aport evident în reechilibrare şi în creşterea armoniei.

Mindfulness este o stare de atenţie activă, focusată pe trăirea prezentului.

Există cercetări recente în neuroştiinţe care arată că atunci când îţi antrenezi creierul să trăiască în prezent şi să fie focusat pe experienţa actuală, în acelaşi timp, se remodelează şi structura fizică a creierului. Mindfulness întăreşte conexiunile neuronale: prin instruirea creierului nostru de a practica mindfulness, putem construi noi căi şi reţele neuronale în creier, crescând concentrarea, flexibilitatea şi conştientizarea prezentului. Bunăstarea este o abilitate ce poate fi învăţată, care poate să contribuie la echilibrul interior, manifestat în viaţa de zi cu zi.

Care sunt beneficiile tale?

Mindfulness este un antrenament al mintii prin care creşti satisfacţia vieţii şi îţi recâştigi echilibrul, diminuând anxietatea, nemulţumirile, insatisfacţia, plictiseala şi recâştigi o stare de bine atât pe termen scurt cât şi pe pe termen lung.

Reducerea scenariilor mentale şi gândurilor catastrofale se poate realiza prin concentrarea în prezent şi prin tehnicile specifice de meditaţie care oferă control asupra propiei minţii.

De asemenea, reducerea stresului şi a reactivităţii emoţionale sunt cunoscute ca beneficii ale mindfulness-ului. Astfel, starea de calm şi de relaxare poate să apară, favorizând flexibilitatea cognitivă care este asociată cu răspunsuri adaptative în situaţii negative sau stresante.

Mindfulness sporeşte insight-urile, moralitatea, intuiţia şi modelează reacţiile emoţionale, toate aceste funcţii fiind asociate cu zona centrală a lobului prefrontal al creierului.

Cum se desfăşoară?

Programul este compus din 8 şedinţe (săptămânale) ce includ atât componenta practică cât şi pe cea teoretică, astfel ca tu să te poţi obişnui cu tehnici uşoare de mindfulness pe care să le foloseşti de-a lungul vieţii. Prin intermediul acestui program te încurajez să accesezi un nou stil de viaţă, mai echilibrat, mai împlinit. Sper că eşti pregătit pentru schimbare.

Info:
Numărul participanţilor este limitat.
Adresa:B-dul. Gheorghe Sincai Nr. 13, Bl. 5. Etaj 2, Ap. 11-12, interfon 11-12, Sector 4, Bucuresti.
Fiecare şedinţă durează 2 ore si jumatate.
Prima şedinţă va avea loc pe 20.10.2017, de la ora 18:00 la ora 20:30.
Tarif: 70 lei/ şedinţă. Plata se va face cash la inceputul fiecarei sedinţe.
Rezervarea unui loc se face trimitind un mesaj cu numele tau si intentia de participare la mail: alexpreda0001@gmail.com
Continue reading